نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

بازیکن آمریکایی در تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین

  • کد خبر: ۴۵۹۳۸
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
بازیکن آمریکایی در تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین
نماینده قزوین در لیگ برتر بسکتبال بازیکنی از ایالات متحده را به فهرست خود افزود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شورا و شهرداری قروین در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود با مالکوم گرانت ۳۲ ساله آمریکایی به توافق رسید. گرانت فصل پیش در لیگ بسکتبال لیتوانی توپ می‌زد. این بازیکن با ۱۸۳ سانتی متر قد و ۸۴ کیلوگرم وزن در پست گارد راس بازی می‌کند.
مالکوم پس از فارغ التحصیلی در رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه میامی، در سال ۲۰۱۲ به APOEL در قبرس پیوست. او سپس به استرالیا رفت تا در تیم Wollongong Hawks بازی کند. در سال ۲۰۱۴ به Halifax Rainmen در کانادا پیوست و اندکی بعد آنجا را ترک و برای باشگاه سوئدی LF Basket Norrbotten بازی کرد. در سال ۲۰۱۵، او برای دومین بار در کانادا حضور یافت و این بار برای بازی در میسیساگا پاور را تجربه کرد. گرانت پس از حضور در کانادا به اروپا رفت و در تیم‌های KK Šentjur و BC Nevėžis بازی کرد.
گرانت فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را با پینو اوایگودیس پاسوالیس (Pieno žvaigždės Pasvalys) از لیگ بسکتبال لیتوانی گذراند. او در هر بازی میانگین ۶.۲ امتیاز، ۱.۲ ریباند و ۱.۴ پاس گل داده است.
این بازیکن روز‌های آینده به ایران می‌آید تا در تمرینات تیم شورا و شهرداری قزوین حضور یابد. محمدرضا اسلامی این فصل هدایت تیم قزوینی‌ها را به عهده گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->